User Tag List

Sayfa 3 Toplam 13 Sayfadan BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu
Toplam 126 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor
u an Bilgi ve Haber Paylaşımları kategorisindeki Rapidshare problemine kesin çözüm***33; isimli konuyu okuyorsunuz.
  1. #21
    carpediem76
    carpediem76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    katkılarından dolayı sağol MRN teşekkürler



    ömer bişideğil dostum bu topic'i açma amacım yardım ve paylaşım dı zaten başka bişi varsa sor lütfen

  2. #22
    MRN
    MRN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Senior Member MRN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27.03.2005
    Mesajlar
    188
    Konular
    29
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rica ederim kullanığım diğer eklentileride eğer bilgi verilmemiş olursa vermeye çalışırım...



    SONUNA KADAR FİREFOX...

  3. #23
    carpediem76
    carpediem76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    [!--QuoteBegin-MRN+Aug 30 2005, 19:08 --][div class=\'quotetop\']QUOTE(MRN @ Aug 30 2005, 19:08 )[/div][div class=\'quotemain\'][!--QuoteEBegin--]Rica ederim kullanığım diğer eklentileride eğer bilgi verilmemiş olursa vermeye çalışırım...



    SONUNA KADAR FİREFOX...

    [snapback]57676[/snapback]

    [/quote]





    sağol bekliyorum mutlaka eklentileri ekle

  4. #24

  5. #25

  6. #26
    carpediem76
    carpediem76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    önce temalar penceresini aşağıdaki gibi açın>>>>>



    [img src=\'http://img219.imageshack.us/img219/7156/tema18eg.jpg\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' /]



    sonra açılan tema penceresine pc'nize kaydettiğiniz .jar uzantılı temaları sürükleyip bırakın



    [img src=\'http://img219.imageshack.us/img219/2267/tema9wa.jpg\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' /]



    ffox temayı yüklemeye başlayacak ve bitirecek.

    eğer yüklediğiniz temayı kullanmak isterseniz temanın üstüne gelip bu temayı kullan seçeneğini tıklayın ffox yeniden başladığında temanızın uygulandığını göreceksiniz

  7. #27
    Senior Member omer_ballack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.07.2005
    Mesajlar
    607
    Konular
    18
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw kusura bakma carpdiem kardeş ya ben gresemonkey indiridim o scripti de indirdim ama bi türlü entegre edemiyom araçlar kısmında ınstall seçeneğide pasif durumda ,anlattıklarına da yaptım ama herhalde bi yanlışlık yapıyom.yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    !!!!!!!!!!!!

  8. #28
    carpediem76
    carpediem76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    [!--QuoteBegin-omer_ballack+Aug 30 2005, 20:45 --][div class=\'quotetop\']QUOTE(omer_ballack @ Aug 30 2005, 20:45 )[/div][div class=\'quotemain\'][!--QuoteEBegin--]yaw kusura bakma carpdiem kardeş ya ben gresemonkey indiridim o scripti de indirdim ama bi türlü entegre edemiyom araçlar kısmında ınstall seçeneğide pasif durumda ,anlattıklarına da yaptım ama herhalde bi yanlışlık yapıyom.yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    !!!!!!!!!!!!

    [snapback]57743[/snapback]

    [/quote]



    bi de buraya bak yine yapamazsan yaz bir daha burda anlatayım ok?



    [a href=\'http://www.siirlerefendisi.com/index.php?showtopic=5752&st=0\' target=\'_blank\']http://www.siirlerefendisi.com/index.php?showtopic=5752&st=0[/a]

  9. #29
    Senior Member omer_ballack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.07.2005
    Mesajlar
    607
    Konular
    18
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [!--QuoteBegin-carpediem76+Aug 30 2005, 22:18 --][div class=\'quotetop\']QUOTE(carpediem76 @ Aug 30 2005, 22:18 )[/div][div class=\'quotemain\'][!--QuoteEBegin--]bi de buraya bak yine yapamazsan yaz bir daha burda anlatayım ok?



    [a href=\'http://www.siirlerefendisi.com/index.php?showtopic=5752&st=0\' target=\'_blank\']http://www.siirlerefendisi.com/index.php?showtopic=5752&st=0[/a]

    [snapback]57793[/snapback]

    [/quote]

    tamam scripti entegre ettim ama yine sorun çıktı bu sefer rapidshare de download yapamıyorum download yapacağım doyanın ismi hemen cıkıyo yani zaman sınırlaması yok aama karşıma su mesaj çıkyor

    Download-Ticket nicht bereit. JavaScript Fehler? yani indiremiyorum

  10. #30
    Senior Member omer_ballack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.07.2005
    Mesajlar
    607
    Konular
    18
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [!--QuoteBegin-omer_ballack+Aug 30 2005, 22:37 --][div class=\'quotetop\']QUOTE(omer_ballack @ Aug 30 2005, 22:37 )[/div][div class=\'quotemain\'][!--QuoteEBegin--]tamam scripti entegre ettim ama yine sorun çıktı bu sefer rapidshare de download yapamıyorum download yapacağım doyanın ismi hemen cıkıyo yani zaman sınırlaması yok aama karşıma su mesaj çıkyor

    Download-Ticket nicht bereit. JavaScript Fehler?* yani indiremiyorum

    [snapback]57810[/snapback]

    [/quote]

    tamam olay halloldu emeği geçen herkese ço teşekkürler [!--emo&--][img src=\'style_emoticons/[#EMO_DIR#]/biggrin.gif\' border=\'0\' style=\'vertical-align:middle\' alt=\'biggrin.gif\' /][!--endemo--]

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •